Subject: Eesti Keskkonnaühenduste Koja pöördumine EL eelarves elurikkuse suurema rahastamise kohta
From: "EKO koordinaator" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>,Jürgen Ligi
Cc: <[email-masked]>, "RAM Info"
Date: Thu, 23 Jan 2025 09:57:08 +0200

Lugupeetud ministrid!

Saadan Eesti Keskkonnaühenduste Koja pöördumise järgmises EL eelarves 
elurikkuse kaitse ja looduse taastamise suurema rahastamise kohta.

Oleme mures, et järgmise EL-i eelarve aruteludes on piisava tähelepanuta 
jäänud looduse kaitse ja taastamise rahastamine.

Meie hinnangul on vaja elurikkuse kaitset ja taastamist rahastada suuremas 
mahus, sest:
1) Looduse kaitse ja taastamine pole ainult keskkonna küsimus, vaid 
strateegiline investeering meie ühiskonna ja majanduse tulevikku.
2) looduse taastamise ja kaitsemeetmete ulatuslik suurendamine turvalise, 
vastupidava ja jõuka EL-i nurgakivi
3) Euroopa Komisjon on hinnanud, et looduse taastamise tasub ära, sest selle 
rahalised tulud ulatuvad 8–38 euroni iga kulutatud euro kohta.

Heade soovidega
Maia-Liisa Anton

Eesti Keskkonnaühenduste Koja koordinaator
[email-masked] <mailto:[email-masked]>
521 3028

http://www.eko.org.ee/kontakt